fredag 26. september 2014

Staffelikort

Staffelikort er noe jeg bare har laget en gang før, så etter å ha grublet lenge, så fant jeg ut at jeg skulle lage et staffelikort til utfordringen hos Thats just so cute  - Shes so cute September. Thats just so cute har så gode utfordringer og jeg blir like inspirert hver eneste gang!

Siden det snart nærmer seg jul, tenkte jeg å lage et julekort i yndlingsfargen min lilla, og samtidig få brukt noen nye embssigfoldere og dies som jeg hadde så lyst å prøve.

Og her er resultatet:


Og slik ser det ut inni:


Og her er noen detaljer: 


Håper du liker det, så krysser jeg fingrene i utfordringen hos Thats just so cute!

God helg alle sammen!


1 kommentar:

  1. Så flott staffelikort, nydelige lillafarger :-) Takk for at du deltar på utfordringen. Klem fra Rita

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommetar hos meg ♥
Thanks for leaving a comment ♥