torsdag 4. september 2014

Bryllupskort

Jeg ble så glad da jeg fikk en bestilling på enda et bryllupskort her om dagen, så da var det bare å slippe kreativiteten løs!

Her er resultatet:


Kjøperen ble kjempefornøyd, og da blir jeg glad også! :)  Jeg har brukt dies fra Spellbinders, Joanna Sheen og Tim Holz. Blomster fra bla Storyteller, stempel fra Kort, perlebånd og blonde fra restekassa, sommerfuglpunch fra Martha Stewart, vintagebilde fra Marianne Design og godt og charms fra Kort Hobby. Hele kortet er sprayet med glimmermist i bronsje.

Så da krysser jeg fingrene og deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

8 kommentarer:

  1. wawww sååå super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    kmuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Aldeles nyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  3. Wow, just beautiful! Love this! Thanks for joining us at SBC this week. We hope to see you again next time. Cindy-DT

    SvarSlett
  4. Lekkert bryllupskort! Nydelig pyntet :-) Tusen takk for at du deltar hos Storyteller denne gangen. DT Heidi

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. Utrolig flott fargebruk, og veldig fin effekt av glimmermist over det hele.
    Stilig fjærdies du har som favoritt.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  6. Lekkert kort og utrolig fin bruk av de forskjellige diesene. Den fjærdiesen var veldig flott!

    Tusen takk for at du deltar i "vis oss" utfordringen hos Scrappelyst.

    Hilsen Katrine

    SvarSlett
  7. Lekkert det ble! Takk for at du deltar i vår utfordring på Card and Scrap. Maria

    SvarSlett
  8. Kjempelekkert kort og diesen er nydelig!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommetar hos meg ♥
Thanks for leaving a comment ♥