lørdag 18. oktober 2014

Babykort

For noen uker siden fikk jeg en bestilling på et babykort, og det er noe av det koseligste jeg vet å lage, så jeg koste meg masse med å lage et babykort.

Her er resultatet:






Jeg har brukt flere typer dies, vintagebilder og nydelige blomster fra. bla Storyteller. Ellers er filstripen og billetten fra Tim Holtz og barnevognene husker jeg ikke hvor jeg kjøpte (for de ble kjøpt i ammetåka da jeg nettopp hadde fått jenta vår).

Beklager så mye at bildet ble dårlig, men det ble tatt med mobilen, men jeg håper dere ser det og liker det likevel!

Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer med dette kortet:




10 kommentarer:

  1. Så flott babykort! Enig med deg at dette er ekstra hyggelig å lage;) Lekkert pyntet!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring og lykke til!
    Mette - DT

    SvarSlett
  2. Koselig babykort.
    Fint med lilla.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  3. flott kort :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til My besties Norge :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
  4. Et søtt babykort i deilige lillatoner :) Fin blomsterkomposisjon og liker at du bryter litt i det søte med en filmstrip-bit.
    Takk for at du deler kortet ditt med oss hos Scrappelyst.

    Elin.

    SvarSlett
  5. Så søtt babykort, rosa og lilla er flotte farger sammen :-)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Storyteller, og lykke til!

    Lena

    SvarSlett
  6. Kjempeherlig babykort med masse flotte detaljer :)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping og Scrappelyst

    DT Linda

    SvarSlett
  7. Flott kort i herlige farger!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett
  8. Så flott kort i fine farger. Godt å se litt variasjon fra rene rosa-kort. Kombinasjonen med lilla var veldig fin.
    Takk for at du deltok i vår utfordring hos Papirdesign denne måneden.

    SvarSlett
  9. Nydelig babykort! Tusen takk for at du deltar i oktoberutfordringen til Papirdesign :-)

    SvarSlett
  10. Grattis till top3-placeringen med ditt fina kort!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommetar hos meg ♥
Thanks for leaving a comment ♥