mandag 26. mai 2014

Den siste uka har jeg laget kort til familie, venner og noen bestillingskort, og i tillegg har jeg stukket hodet innom et scrappetreff hvor jeg fikk hilst på masse flotte damer!

Syntes jeg har verdens beste hobby, og elsker å lage kort og fotoalbum!







Om du liker kortene mine så  sender jeg over hele landet. Kortene koster vanligvis kr 60 + evt. porto. Bare send meg en mail, så skreddersyr jeg kort til enhver anledning ut fra hva du vil ha!

Besøk også gjerne Facebooksiden til Hildes Scrappeunivers og lik og del den med venner, så blir jeg kjempeglad!

1 kommentar:

  1. Så mange flotte bursdagskort!
    Takk for at du deltar på give-away i bloggen min! Lykke til!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommetar hos meg ♥
Thanks for leaving a comment ♥